niedziela, 16 sierpnia 2020

Kraina Składni. część I. Zdanie pojedyncze

 


Szanowni Państwo, 

oddaję w Wasze ręce pierwsze większe opracowanie zagadnień językowych - pierwszą część Krainy Składni . Prezentacja pomyślana jest jako zbiór najważniejszych wiadomości i ćwiczeń dla szkoły podstawowej. Zakładam, że będzie ona wykorzystywana od klasy czwartej do ósmej, choć w końcowych klasach pewnie jako materiał do powtórzeń. Pod tytułami poszczególnych stron znajdziecie cele operacyjne. Będę niezwykle wdzięczna, jeśli zechcecie się Państwo ze mną podzielić swoimi uwagami i przemyśleniami. 

Życzę przyjemnej lektury i owocnej pracy z prezentacją.



7 komentarzy:

  1. Mnóstwo pracy. Efekt niesamowity. Pozwolę sobie wykorzystać Pani genially w pracy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, kiedy jestem użyteczna. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wykonana praca. Jeśli mogę, to wykorzystam we wrześniu :) Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszka Konieczkowska20 sie 2020, 05:30:00

    Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się wiersz o częściach zdania, wykorzystam go.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny materiał. Chętnie go wykorzystam w pracy z uczniami. Nie wiem, jak przesunąć podmioty i orzeczenia do tabeli ( ćwiczenie 1). Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powinno być w porządku. Dziękuję za czujność. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Wypowiedź ustna - "Skąpiec"

Szanowni, tym razem coś na specjalną prośbę. Obiecałam, więc zrobiłam. Spójrzcie, może się Wam przyda.