poniedziałek, 24 sierpnia 2020

"Konrad Wallenrod" Adama Mickiewicza. Opracowanie lektury

 Szanowni,

kolejne opracowanie lektury zdążyłam przygotować jeszcze przed początkiem roku szkolnego. Myślę, że to dobrze, bo ci z Państwa, którzy zdecydują się z niego skorzystać, mogą sobie to spokojnie zaplanować. Co proponuję: skoncentrowanie uwagi na tragizmie Konrada Wallenroda, uważne przyjrzenie się kreacji Aldony (z tego jestem dumna!) i  refleksję na temat roli barda w kulturze (nie tylko romantycznej). Przy tym ostatnim zagadnieniu pozwoliłam sobie na osobisty wątek. Mam nadzieję, że Wy i uczniowie mi to wybaczycie. 

Zatem zapraszam. Częstujcie się i komentujcie. 

4 komentarze:

  1. To bardzo dobry materiał,ułatwi pracę,cieszę się ,że trafiłam na tą stronę.Jeszcze raz ogromnie dziękuję za udostępnienie i podzielenie się Pani pracą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na lekturę:)

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź ustna - "Skąpiec"

Szanowni, tym razem coś na specjalną prośbę. Obiecałam, więc zrobiłam. Spójrzcie, może się Wam przyda.