sobota, 14 listopada 2020

"Mistrz i Małgorzata" - opracowanie lektury

Dzień dobry, Miłe Czytelniczki i nie mniej Mili Czytelnicy,


mam dziś dla Was coś specjalnego. Bo na specjalne życzenie jednej z Pań zrobionego 😊, ale i specjalnego, bo to ukochana powieść Młodych. Oddaję opracowanie Mistrza i Małgorzaty z wielką tremą. Z jednej strony to lektura poziomu rozszerzonego, a ja formalnie na takim nigdy nie uczyłam (choć przygotowywałam licealistki do matury rozszerzonej), z drugiej - to powieść, do której mam bardzo osobisty stosunek. Starałam się, abyście mogli tu znaleźć nie tylko zbiór informacji o arcydziele literatury światowej, ale też inspirujące ćwiczenia i pomysły dydaktyczne. Jak mi to wyszło, ocenicie sami. 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Pani; jestem pełna podziwu dla efektów Pani pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wielka pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna monografia. Niezwykle inspirująca. Chylę czoła za ogrom pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję, pierwszy raz omawiam "Mistrza i Małgorzatę" i PANI prezentacja okazała się bardzo pomocna. To się czuje, że ta książka jest PANI bliska, pozdrawiam, Renata

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź ustna - "Skąpiec"

Szanowni, tym razem coś na specjalną prośbę. Obiecałam, więc zrobiłam. Spójrzcie, może się Wam przyda.