niedziela, 6 września 2020

"Lalka" Bolesława Prusa - opracowanie

 


Z "Lalką" mogłabym się nie rozstawać. Wybaczcie mi więc, że propozycja jej omówienia jest tak obszerna. Naprawdę wyrzuciłam co najmniej jeszcze raz tyle pomysłów. Czuję wyraźny niedosyt, choć wiem, że w szkole nie ma tyle czasu, by delektować się lekturą. Wiem też aż nadto dobrze, że nie będziecie mieć Państwo luksusu omawiania utworu Bolesława Prusa tylko z młodzieżą dobrze znającą tekst 😓 Dlatego w propozycji jest tak dużo cytatów i pracy na fragmentach. Mam nadzieję, że daję Wam narzędzie skuteczne i ciekawe. Częstujcie się, proszę. 

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjny i bardzo ciekawy materiał

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak średnio bym powiedział tak średnio

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedzialbym bardziej ze dupy nie urywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę pani/pana słownictwo, brak znaków interpunkcyjnych, w tym przecinka przed ,,że", o czym każde dziecko wie, to powiedziałabym, że nie spodziewam się, żeby panią/ pana stać było na coś równie dobrego.

      Usuń
  4. przeciez widze co robiće ciemote to sobie naucieelce wciskajcie

    OdpowiedzUsuń
  5. gromowładność

    OdpowiedzUsuń
  6. imo dzieło ocenił bym na 7/10 dobre, ale nie do końca

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomity i pomocny materiał. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź ustna - "Skąpiec"

Szanowni, tym razem coś na specjalną prośbę. Obiecałam, więc zrobiłam. Spójrzcie, może się Wam przyda.