●
rozumiał/a, czym jest znak,
●
znał/a pojęcie znaku i system znaku,
●
rozróżniał/a znak werbalny i niewerbalny,
●
wskazywał/a na zastosowanie treści znaku w tekście
literackim/inscenizacji,
●
miał/a świadomość różnych funkcji znaku i możliwości
jego interpretacji,
1.
Małgorzata Hillar „Zakochana”
W
jaki sposób zachowuje się bohaterka wiersza?
__________________________________________________________________________
Czy
coś ilustruje jej stan emocjonalny?
__________________________________________________________________________
Jakie
znaki daje obserwatorom?
__________________________________________________________________________
2.
Schemat aktu mowy
3.
Pantomima Zechce pan usiąść
Jaką
scenkę przedstawia film?
___________________________________________________________________________
Co
robią bohaterowie?
___________________________________________________________________________
Jakie
emocje i zachowania wyrażają? Skąd
to wiemy?
___________________________________________________________________________
Zadanie
domowe ćw. 5 s. 57 z podręcznika
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz