poniedziałek, 26 października 2020

Cyprian Norwid Utwory wybrane - opracowanie

Szanowni,
nie publikowałam prawie cały październik. Nie dlatego, że postanowiłam odpocząć, nie z powodu choroby czy innych zdarzeń losowych. Pracowałam nad publikacją, którą dziś oddaję w Wasze ręce. Przyznam, że podeszłam do tematu ambitnie i wiele się przy okazji sama nauczyłam. Mam nadzieję, że opracowanie przypadnie Wam do gustu. 
Omówiłam w nim 25 utworów poetyckich i prozatorskich. Proponuję różnorodne metody pracy z poezją. Materiał ułożony jest w kręgi tematyczne, ale nie są one ani wewnętrznie, a ni zewnętrznie ze sobą ściśle powiązane, aby umożliwić Państwu swobodny wybór. Oczywiście, zdaję sobie sprawę, że nie macie tyle czasu, aby poświęcić poecie całe tygodnie pracy. Spodziewam się jednak, że lubicie różnorodność i macie młodzież o różnych zainteresowaniach i możliwościach. Właśnie po to, aby Wam ułatwić  wybór, opracowanie jest tak obszerne.
A teraz czekam na Wasze komentarze. Podzielcie się, proszę, ze mną przemyśleniami i pomysłami. 😍


4 komentarze:

  1. Podziwiam Pani pracowitość i efekty pracy; dziś przejrzałam psopiesznie, a i tak publikacja robi wrażenie. Gratuluję. Przeczytam/ odsłucham/ na pewno będę korzystać.Dziękuję i pozdrawiam Panią serdecznie.Jolanta Bilska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa. Proszę się ze mną podzielić uwagami na temat zastosowania pomysłów w pracy z uczniami.

      Usuń
  2. Kasiu, niezmiennie mi imponujesz! Świetna robota��
    Ania W.

    OdpowiedzUsuń
  3. We're no strangers to love
    You know the rules and so do I
    A full commitment's what I'm thinking of
    You wouldn't get this from any other guy
    I just wanna tell you how I'm feeling
    Gotta make you understand
    Never gonna give you up
    Never gonna let you down
    Never gonna run around and desert you
    Never gonna make you cry
    Never gonna say goodbye
    Never gonna tell a lie and hurt you
    We've known each other for so long
    Your heart's been aching but you're too shy to say it
    Inside we both know what's been going on
    We know the game and we're gonna play it
    And if you ask me how I'm feeling
    Don't tell me you're too blind to see
    Never gonna give you up
    Never gonna let you down
    Never gonna run around and desert you
    Never gonna make you cry
    Never gonna say goodbye
    Never gonna tell a…

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedź ustna - "Skąpiec"

Szanowni, tym razem coś na specjalną prośbę. Obiecałam, więc zrobiłam. Spójrzcie, może się Wam przyda.